GİZLİHAZİNELER DEFİNECİLER AKADEMİSİ
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

En son konular
» 2013 -OCAK AYI İŞTİMASI YAPALIM Bİ GARDAŞLARDAN KİMLER VAR.
Çarş. Tem. 06, 2016 10:29 am tarafından korasoglu

» 14-mart-2015
C.tesi Mart 14, 2015 8:32 am tarafından BORAN38

» KARE-DİKDÖRTGEN OYMALAR ve ÇÖZÜM UYĞULAMALARI
Ptsi Eyl. 29, 2014 5:08 am tarafından kılıç3838

» sümbül...
Salı Eyl. 02, 2014 12:36 pm tarafından Battal Ebrail

» taşın üçgen şeklinde delinmesi bir define işareti midir?
Çarş. Ara. 18, 2013 8:05 am tarafından 56476364528

» deneme
C.tesi Kas. 23, 2013 7:54 pm tarafından CANTAR

» buldugumuz bir taş
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:54 am tarafından cansu

» Eski rum evleri ve definesi
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:46 am tarafından cansu

» kaya işaretler
Cuma Eyl. 06, 2013 10:30 am tarafından kurt ini

» taştan daire ve dörtgen
C.tesi Haz. 29, 2013 12:38 am tarafından yousef

Kimler hatta?
Toplam 8 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 8 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 114 kişi Cuma Nis. 24, 2015 10:17 am tarihinde online oldu.
RSS akısı

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Define Avcıları İspanyol Armadasına ait Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

CANTAR




Treasure Hunters Face Spanish Armada





After a tense standoff, the
Odyssey Explorer was led to port by a Spanish government vessel. (Photo:
Luis Roca/AFP — Getty Images)


Back in May,
Odyssey Marine Exploration counted the reasons why its latest treasure —
an estimated $500 million in silver in a shipwreck — was theirs for the
keeping, since the coins recovered “beyond the territorial waters or
legal jurisdiction of any country.”

This week, we learned that Spain strongly disagrees. An incensed
senior official summed it up to Agence
France-Presse:

<blockquote>
Spanish Culture Minister Antonio Molina said Florida-based Odyssey
Marine Exploration was made up of “modern pirates” and he warned that
“against pirates, there have always been navies, laws and the state of
law.”

“We will pursue them wherever they are. It is a question of national
pride and patriotism,” he told reporters, adding the Nasdaq-listed firm
“will not escape unharmed for what it has done”.
</blockquote>
And those words were preceded with military muscle. On its way out of
the Straits of Gibraltar, Odyssey’s Explorer found itself
eye-to-eye with a Spanish warship backed by other vessels. The standoff
lasted 4 hours before Captain Sterling Vorus agreed to head to port
under the “threat of deadly force,” he
told Britain’s Telegraph. He was briefly
detained.


The episode has left Greg Stemm, Odyssey’s chief executive,
expressing confusion with Spain’s intentions. “We’re not sure what the
inspection of the Explorer is meant to accomplish,” he said, according
to The
Tampa Tribune. “We had again invited Spanish officials to inspect
the Explorer in advance of our departure and they chose not to take us
up on it.”

The coins themselves were brought to “a secure, undisclosed location”
before the May announcement and neither side disputes that they are of
Spanish origin. Indeed, Odyssey disclosed that fact “when it completed
customs forms in Gibraltar on April 10 and May 16,” El
Pais reported.

Mr. Stemm refused to respond to reports cited
by The Associated Press saying that the captain delayed the search
so that “high-tech equipment” could be removed. But two keys to
establishing Spain’s claim remain in his grip.

The origin of the shipwreck remains a mystery, the company says,
leaving open the possibility that another nation owned the coins. And no
one else can investigate further, since Odyssey refuses to reveal
anything about the site except that it is “code-named ‘Black Swan’ in an
undisclosed location in the Atlantic Ocean.”

And Odyssey is showing no signs of fessing up. Until then, Spanish
politicians will be left howling at a secretive American company holding
a treasure that has “entered
into Spanish lore as the world’s greatest sunken booty.”


Define Avcıları İspanyol
Armada


gergin bir soğukluk
treasureAfter, Odyssey Explorer bağlantı noktasına bir İspanyol hükümeti
gemi tarafından düzenlenmiştir. (Fotoğraf: Luis Roca /
AFP - Getty Images)


Geri Mayıs ayında,
Odyssey Marine Exploration neden en son hazine - yaklaşık 500.000.000 $
gümüş bir batığı içinde - için onların oldu sayılır tutarak, sikke ele
beri "kara suları veya herhangi bir ülkenin hukuki yetkisi dışında."


Bu hafta, biz İspanya
şiddetle onaylamadığını öğrendim. Bir kızgındı üst düzey
yetkilisi Agence France-Presse bunu şöyle özetliyor:


İspanyol Kültür Bakanı
Antonio Molina Florida merkezli Odyssey Marine Exploration "modern
korsan" oluşuyordu ve uyardı "dedi korsanlara karşı, orada var hep deniz
kuvvetleri, yasa ve hukuk devleti" olduğu. "


her yerde "Biz onlar
takip edeyim. Ulusal gurur ve
vatanseverlik bir soru, "dedi, Nasdaq-listeli firma" o "yaptıklarından
ötürü sağ salim Kaçmayacaksın sözlerine ekledi.


Ve bu sözcükleri askeri
gücü ile önünde idi. Cebelitarık Boğazı'ndan
yolunda dışında, Odyssey's Explorer kendisi bir İspanyol savaş gemisi
diğer gemiler tarafından desteklenen ile eye-to-eye bulundu. Soğukluk Kaptan Sterling
Vorus önce 4 saat süren portuna ölümcül kuvvet "tehdidi altında kafa
kabul" diye İngiltere'nin Telegraph söyledi. Kısa bir süre gözaltına
alınmıştı.


Bölüm Greg Stemm, Odyssey
baş yönetici, İspanya niyetleri ile karışıklık ifade bırakmıştır. "Biz ne Explorer denetim
gerçekleştirmek içindir emin değilseniz," dedi, Tampa Tribune göre
"dedi. "Biz yine bizim kalkış
öncesinde Explorer incelemek ve onlar bizi almak için seçtim İspanyol
yetkilileri davet etmişti."


Sikkeler kendilerini
Mayıs duyuru ve İspanyol kökenli olan iki tarafın anlaşmazlıklar önce
güvenli, gizli yer "getirildi. Nitekim Odyssey bu
gerçeği "ne zaman o 10 Nisan ve 16 Mayıs Cebelitarık gümrük formları
tamamlanan" El Pais rapor açıkladı.


Bay Stemm raporları
Associated Press tarafından kaptan bu yüzden "son teknoloji ile
donatılmış" kaldırılmış olabilir ki arama gecikmiş söyleyerek gösterdi
yanıt vermeyi reddetti. Ama iki anahtar
İspanya'nın iddia elinden kalmak kuran.


batığı kökeni bir gizem,
şirket, olasılık da başka bir milletin paraları ait açık bırakan diyor
kalır. Ve hiç kimse daha fazla
beri Odyssey bu "kod" Atlantik Okyanusu'nda açıklanmayan bir yerde Black
Swan 'adlı dışında siteyle ilgili hiçbir şey ortaya reddediyor
araştırabilirsiniz. "


Ve Odyssey kadar fessing
emaresi gösteriyor. O zamana kadar, İspanyol
siyasetçiler bir gizli Amerikan şirketi bir hazine holding olarak
inleyen kalacak ki sahip "dünyanın en büyük batık ganimet olarak
İspanyol akıllara girmiştir."

http://gizlihazineler.turkforumpro.com

2 Odyssey Marine Exploration hakkında Bir Salı Tem. 20, 2010 3:32 am

CANTAR




Odyssey Marine Exploration Acquires Stake In Venture To Pursue
Exploration Of Deep-Ocean Gold And Copper Deposit






Odyssey Marine Exploration, Inc. (NasdaqCM: OMEX), a pioneer in the
field of deep-ocean shipwreck exploration, has acquired a minority
interest in SMM Project LLC, a company funded by a group of investors to
bring together the exclusive licenses and skills of world renowned
deep-ocean geologist Dr. Timothy McConachy of Bluewater Metals, the
deep-ocean survey and exploration expertise of Odyssey, and the offshore
coring and mining expertise of Robert Goodden.

SMM Project LLC recently purchased a majority interest in Bluewater
Metals Pty Ltd, an Australian company with licenses for mineral
exploration of approximately 150,000 square kilometers of ocean floor in
four different countries in the South Pacific. The group will focus on
the exploration and monetization of gold and copper-rich Seafloor
Massive Sulfide (SMS) deposits through a new business entity which will
acquire the remaining interest in Bluewater, in accordance with a
memorandum of understanding concluded between the parties.

It is anticipated that Odyssey will dedicate certain marine assets,
including a ship and related marine exploration technology to the
endeavor, and will own approximately 40% of the new entity. In addition,
Odyssey is expected to provide proprietary expertise and personnel
management to the entity under contract, and will supervise operations
to explore for deep-ocean gold, copper and silver deposits in areas
covered by exploration permits currently held by Bluewater Metals.

“This is a natural extension for Odyssey and leverages our core
competencies in an exciting new deep-ocean field. Deep-ocean SMS
exploration and mining is where offshore oil exploration was 50 years
ago, and the challenges to date have mostly centered on lack of
technical expertise to find and recover these extremely valuable
deposits that have high concentrations of gold, copper, silver and other
minerals. We have been monitoring this field for years and have finally
decided that the time is now right - and we have found the right
partners - to make our move,” stated Greg Stemm, Odyssey Chief Executive
Officer.

“The Bluewater Metals team has done an outstanding job building
relationships with governments and securing exploration permits in some
of the most promising areas in the world for deep-ocean mineral
deposits. We look forward to working with their team to maximize the
revenue potential from high-value mineral deposits on the ocean floor.
The opportunities in this arena are a perfect complement to our
pioneering shipwreck exploration work. Interestingly, looking for SMS
deposits is a lot like looking for barely discernable shipwreck ballast
piles, and I don’t think there is a better team in the world for this
kind of work than ours, ” continued Stemm.

“We’re excited by the possibilities of this new deep ocean mining
venture, but we remain committed to our core shipwreck exploration
goals,” said Mark Gordon, President of Odyssey. “Although we plan to
dedicate certain marine assets and personnel to this exciting venture,
we’ve become highly proficient at mobilizing our technical gear on ships
of opportunity and therefore retain our full operational capability for
our shipwreck projects. We’re planning a full schedule of shipwreck
exploration for 2010.”

“We’re looking forward to exploring our permitted areas with the
Odyssey team,” said Dr. Tim McConachy, Co-Founder of Bluewater. “We’ve
been successful in securing exploration permits in areas that we believe
are likely to feature valuable SMS deposits based on previous
expeditions and years of detailed geological research. The next step is
conducting the deep-ocean surveys necessary to confirm these deposits.
Partnering with Odyssey, a company with proven deep-ocean expertise and
capabilities is the best way to ensure our success and with Robert
Goodden and his team’s involvement we are confident of successfully
proof coring anything we find.”

About SMS Deposits
Seafloor Massive Sulfide (SMS) deposits are naturally occurring
deposits which contain high concentrations of gold, copper, zinc, silver
and other metals in relatively compact areas. Although possible
anywhere new ocean crust is forming, the highest grade deposits have
been found at convergent plate margins, especially in the South Pacific.
These deposits are formed as cold seawater moves down through cracks in
the seafloor and is superheated by the molten magma deep within the
crust. The hot hydrothermal fluid rises to the surface, dissolving and
leaching metals from the surrounding rock as it rises. When the
hydrothermal fluid encounters the cold seawater, the metals and sulphur
precipitate and accumulate on the seafloor as a SMS deposit.

About Bluewater Metals Pty Ltd.
Bluewater was co-founded by Dr. Timothy McConachy and Mr. Harvey
Cook. Dr. McConachy is widely considered to be one of the world’s most
knowledgeable geologists with respect to subsea mineral resources and
exploration. He has previously served as Chief Geologist for one of the
world’s largest mining companies, Rio Tinto, and as Head of Seabed Ore
Systems for CSIRO, Australia’s national science agency. Mr. Cook is an
Australia-based businessman with broad experience in the South West
Pacific region.

Since its inception, Bluewater has been granted 46 exploration areas
called “tenements” representing approximately 146,311 square kilometers
of exclusive mineral exploration rights from the governments of Papua
New Guinea, Solomon Islands and Tonga and non-exclusive mineral
exploration rights from Vanuatu.

About Robert Goodden
Robert Goodden, a mining engineer, is an acknowledged expert in
deep-sea coring and mineral exploration. He founded Seacore Ltd in 1975
and built the company into a world leader in marine geological and
geotechnical drilling. Seacore Ltd was sold to the Fugro Group in 2006.
Mr. Goodden personally retained Seacore’s marine mining interests and
renamed the division of the company Subsea Minerals Ltd.

Mr. Goodden first became involved in SMS deposits in 2001 when he
provided advice and oversight of the first two deep ocean drilling
programs for Nautilus Minerals, a current leader in the SMS deposit
industry. Since that time, Subsea Minerals has acted as a site
consultant and drilling contractor to Nautilus. Goodden has been
intimately involved with every commercial SMS core drilling project
carried out to date, and together with members of his team, has amassed
unique know how in remotely operated deep sea coring.

About Odyssey Marine Exploration, Inc.
Odyssey Marine Exploration, Inc. (NasdaqCM: OMEX) is engaged in the
exploration of deep-ocean shipwrecks and uses innovative methods and
state-of-the-art technology to conduct extensive search and
archaeological recovery operations around the world. Odyssey discovered
the Civil War-era shipwreck of the SS Republic® in 2003 and recovered
over 50,000 coins and 14,000 artifacts from the site nearly 1,700 feet
deep. In May 2007, the Company announced the historic deep-ocean
treasure recovery of over 500,000 silver and gold coins, weighing 17
tons, from a Colonial era site code-named “Black Swan.” In February
2009, Odyssey announced the discovery of Balchin’s HMS Victory. The
Company also has other shipwreck projects in various stages of
development around the world.

Odyssey offers various ways to share in the excitement of deep-ocean
exploration by making shipwreck treasures and artifacts available to
collectors, the general public and students through its webstore,
exhibits, books, television, merchandise, and educational programs.

Odyssey’s operations are the subject of a Discovery Channel
television series titled “Treasure Quest,” which is produced by JWM
Productions. The 12-episode first season aired in the US and the UK in
early 2009 and is scheduled to air worldwide throughout 2009. Production
on a second season is underway.

Following previous successful engagements in New Orleans, Tampa,
Detroit, and Oklahoma City, Odyssey’s SHIPWRECK! Pirates & Treasure
is currently on exhibit at Discovery Place in Charlotte, NC. Additional
information is available at www.discoveryplace.org.

For details on the Company’s activities and its commitment to the
preservation of maritime heritage please visit www.shipwreck.net.



«PROFİLİ SIDE-SYSTEM
MOUNT OMS

Extreme Diving: Ice Dalış
Antarktika »içinde

Odyssey Marine
Exploration Deep-Ocean of Exploration sürdürülmesi için Girişim yılında
hisselerini satın aldı altın ve bakır Mevduat


odyssey-deniz-exploration1_1822-300x224
Odyssey Marine Exploration Satın Aldı Stake Girişim takibi Exploration
Deep-Ocean altın ve bakır mevduat için ise


odyssey-explorer-altın
sikke-300x259 Odyssey Marine Exploration Satın Aldı Stake Girişim takibi
Exploration Deep-Ocean altın ve bakır mevduat için ise


Odyssey Marine
Exploration, Inc (NasdaqCM: OMEX), derin okyanus gemi enkazı arama
alanında öncü birlikte özel lisanslar ve becerileri getirmek için SMM
Projesi LLC, bir şirketin yatırımcı bir grup tarafından finanse edilen
bir azınlık ilgi kazanmıştır Dünyaca ünlü derin
okyanus jeolog Dr Timothy McConachy Bluewater Metaller, derin okyanus
araştırma ve Odyssey arama uzmanlığı ve offshore karot ve Robert Goodden
madenciliği uzmanlık of.


SMM Proje LLC son
Bluewater Metaller Sanayi ve Ticaret Ltd, Güney Pasifik dört farklı
ülkelerde okyanus tabanı yaklaşık 150,000 kilometrekarelik maden arama
lisansları ile bir Avustralya şirketi çoğunluğu ilgi satın aldı. Grup arama ve altın ve
bakır bakımından zengin deniz tabanı masif sülfit (SMS) mevduatların
para kazanma üzerine göre Bluewater kalan faiz satın alacak yeni bir iş
taraf aracılığıyla anlayış taraflar arasında imzalanan bir mutabakat ile
ele alınacak.


Bu Odyssey, gayret için
bir gemi ve ilgili deniz sondaj teknolojisi gibi bazı deniz varlıkları
adamak, ve tahmin edilmektedir yeni taraf yaklaşık% 40 sahibi olacak. Ayrıca, Odyssey
sözleşmesi kapsamında işletmeye özel uzmanlık ve personel yönetimi
sağlamak ve beklenen derin okyanus altın, bakır ve gümüş yatakları için
alanlarda sondaj kapsamında halen Bluewater Metaller tarafından
düzenlenen izin keşfetmek için operasyonlarını denetleyecek.


"Bu heyecan verici yeni
bir derin okyanus alanında Odyssey ve ileten temel yetkinlikler için
doğal bir uzantısıdır. Derin okyanus SMS arama
ve maden nerede açık denizde petrol arama 50 yıl önce idi ve güncel
sorunlar çoğunlukla teknik uzmanlık eksikliği bulmak için merkezli ve
altın, bakır gümüş ve diğer yüksek konsantrasyonda olan bu son derece
değerli yatakları kurtarma olduğunu mineraller. Biz yıllardır bu alanda
takip edilmektedir nihayet o zaman şimdi doğru karar verdik - ve biz
doğru iş ortakları - bizim harekete geçmemizi bulduk, "Greg Stemm,
Odyssey CEO belirtti.


"Bluewater Metaller ekibi
hükümetleri ile seçkin bir iş yapı ilişkileri yaptı ve bazı derin
okyanus maden için dünyanın en umut verici bölgelerinden birinde arama
izni güvence. Sizi kendi ekibi ile
okyanus tabanı üzerinde yüksek değerli maden yataklarından gelir
potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için sabırsızlanıyoruz. Bu alandaki fırsatları
mükemmel bizim öncü batık keşif çalışması için tamamlayıcı vardır. İlginçtir, SMS mevduat
arayan zorlukla fark edilir batık balast kazık arıyor gibi bir çok şey
var ve orada bizim çok çalışıyoruz, bu tür için dünyanın daha iyi bir
takım olduğunu düşünmüyorum, "Stemm devam etti.


"Bu yeni derin okyanus
madenciliği girişim olanakları ile heyecan duyuyoruz, ama bizim çekirdek
batık arama hedeflerine sadık kalacağız," Mark Gordon, Cumhurbaşkanı
Odyssey dedi. "Biz bazı deniz
varlıkları ve bu heyecan verici girişimi personel adamaya plan olsa da,
son derece yetkin ve fırsat gemilerde teknik vites seferber nedenle biz
de batık projeler için tam operasyonel yeteneğini muhafaza de oldum. Biz 2010 için batığı
arama tam bir program planlıyoruz. "


"Sizi Odyssey ekibi ile
izin verilen alanlar keşfetmek için arıyorsanız," Dr Tim McConachy,
Kurucu Bluewater dedi. "Biz başarılı alanlarda
ki iman arama izni güvenliğini oldum değerli SMS mevduat önceki
seferleri ve detaylı jeolojik araştırma yıllara dayanan özellik
muhtemeldir. Bir sonraki adım bu
mevduat onaylamak için derin okyanus araştırmaları gerekli
yürütmektedir. Odyssey, kanıtlanmış
derin okyanus uzmanlık ve yetenekleri ile bir şirket ile ortaklık en iyi
yolu bizim başarı sağlamak ve Robert Goodden ve ekibinin katılımı ile
başarılı bulduğumuz bir şey karot ispat emin olmasıdır. "


Yaklaşık SMS Mevduatı


Deniz tabanı masif sülfit
(SMS) mevduat doğal nispeten küçük alanlarda altın, bakır, çinko, gümüş
ve diğer metallerin yüksek konsantrasyonlarda içeren yatakları görülür.
olası her yerde yeni
okyanus kabuğu oluşturan olmasına rağmen, en yüksek dereceli mevduat
yakınsak plaka kenarındaki, Güney Pasifik özellikle bulunmuştur. Bu yataklar soğuk deniz
suyu olarak oluşan deniz tabanından çatlaklar boyunca aşağı hareket
kabuk içinde erimiş magma derin tarafından kızgın olduğunu. çevreleyen kaya yüzeyine
sıcak hidrotermal sıvı yükselir, feshi ve liç metaller yükselir gibi. Zaman hidrotermal akışkan
soğuk deniz suyu, metaller ve sülfür karşılaşır çökelti ve SMS depozito
olarak deniz tabanı üzerinde birikir.


Hakkında Bluewater
Metaller Sanayi ve Ticaret Ltd


Bluewater co-Dr Timothy
McConachy ve Mr Harvey Cook tarafından kurulmuştur. Dr McConachy yaygın
olarak dünyanın en bilgili jeologlar denizaltı maden kaynakları ve
araştırma ile ilgili olduğu düşünülmektedir. Daha önce Baş Jeolog
olarak dünyanın en büyük madencilik şirketleri, Rio Tinto, için hizmet
vermiştir ve Baş deniz dibinin Cevher Sistemleri olarak CSIRO,
Avustralya'nın ulusal bilim ajansı. Mr Cook Güney Batı
Pasifik bölgesinde geniş deneyimi olan bir Avustralya tabanlı işadamı.


kuruluşundan bu yana,
Bluewater 46 keşif alanları "tenements" Papua Yeni Gine, Solomon Adaları
ve Tonga ve Vanuatu olmayan özel maden arama haklarının hükümetlerden
özel maden arama haklarını yaklaşık 146.311 kilometre kare temsil
denilen verilmiştir.


Hakkında Goodden Robert


Robert Goodden, bir maden
mühendisi, derin deniz konusunda güvenilir bir uzman karot ve mineral
keşif olduğunu. 1975 yılında Seacore Ltd
kurulmuş ve deniz jeolojik ve jeoteknik sondaj dünya lideri haline
şirket kurdu. Seacore Ltd Fugro Grubu
2006 yılında satıldı. Sayın Goodden şahsen
Seacore's deniz madencilik çıkarlarını korudu ve şirket denizaltı
Minerals Ltd bölümü değiştirildi


Sayın Goodden ilk SMS
mevduat, 2001 yılında o tavsiye ve Nautilus Mineraller, SMS mevduat
sektöründe şimdiki lider için ilk iki derin okyanus sondaj
programlarının gözetim sağlanan yer aldı. O zamandan beri,
denizaltı Mineraller Nautilus bir site danışman ve sondaj müteahhitliği
görevi görmüştür. Goodden yakından her
ticari SMS temel sondaj projesi ile yer almıştır modası için yapılan ve
birlikte takımı üyeleri ile benzersiz bilmek topladı nasıl uzaktan
kumandalı derin deniz karot içinde.


Hakkında Odyssey Marine
Exploration, Inc


Odyssey Marine
Exploration, Inc (NasdaqCM: OMEX) derin okyanus gemi batığı arama yapan
ve yenilikçi yöntemler ve state-of-the-art teknoloji dünyada geniş arama
ve arkeolojik kurtarma işlemleri yürütmek için kullanır. Odyssey SS Cumhuriyeti ®
2003 yılında İç Savaş döneminden kalma batık keşfedildi ve 50.000 sikke
ve 14000 eserler üzerinde site yaklaşık 1.700 metre derinliğinde
kurtarıldı. Mayıs 2007'de, Şirket bir
Sömürge dönemi site kod adlı "Black Swan tarihsel derin okyanus hazine
kurtarma gümüş ve altın 500.000, 17 ton ağırlığındaki duyurdu." Şubat
2009 yılında Odyssey Balchin's HMS ortaya çıkarıldığını duyurdu zafer.
Firma aynı zamanda dünya
çapında gelişme çeşitli aşamalarında diğer batık projesi bulunuyor.


Odyssey derin okyanus
keşif heyecanı içinde paylaşmak batık hazineleri ve eserler
koleksiyonerler olarak sunup çeşitli şekillerde teklifi, genel halk ve
öğrencilerin kendi webstore, sergiler, kitap, televizyon, mal
aracılığıyla ve eğitim programları.


Odyssey operasyonlarının
bir Discovery Channel televizyon dizisi "Treasure Quest" JWM Productions
tarafından üretilen başlıklı tabidir. 2009 yılı başlarında 12
bölümlük ilk sezon, ABD'de yayınlanan ve İngiltere'de ve 2009 boyunca
dünya çapında hava planlanıyor. ikinci sezonu Üretim
devam etmektedir.


New Orleans, Tampa,
Detroit ve Oklahoma City, Odyssey's batık önceki başarılı nişan
ardından! Pirates & Treasure
halen sergileniyor Discovery at Charlotte, NC Yeri olduğunu. Ek bilgi
www.discoveryplace.org bulunuyor.


Şirketin faaliyetleri
hakkında bilgi ve denizcilik mirasının korunmasına bağlılığını için
ziyaret www.shipwreck.net lütfen.

http://gizlihazineler.turkforumpro.com

CANTAR




The $1billion shipwreck: Centuries after it sank in the Channel the
race is on to raise Victory's gold


By
Daily Mail Reporter Last updated at
11:41 AM on 3rd February 2009



  • Comments (Cool



  • Add to My Stories




On a stormy night in 1744 the star of the Royal Navy's fleet sank to
the depths of the English Channel, taking with it more than $1billion
worth of gold. The ship was HMS Victory, the immediate
predecessor of Nelson's mighty warship of the same name.
The
wreck, a grave to the 1,100 who went down with the ship, was discovered
last year, triggering a dispute over who should have the gold and the
ship's priceless bronze cannon. An American salvage company found the
ship in international waters in May.But because of rules
concerning sovereign warships, the Government has the right to control
the excavation and stake a claim to artefacts found on the ship.



This image of the Victory was created by the
people who found the wreck. Research indicates it was carrying gold
coins worth an estimated £90million when it went down





A portrait of Admiral Nelson by Lemuel Francis
Abbott (1760-1802)
The remains of the ship were found by
the Florida-based company Odyssey Marine Exploration. Its co-founder
Greg Stemm, said they were negotiating with the British government over
collaborating on the project. 'This is a big one, just because of
the history,' Mr Stemm said. 'Very rarely do you solve an age-old
mystery like this.' He said parts of the wreck including its 31
brass cannons helped them to identify it as the 175ft HMS Victory.The
ship was returning from Lisbon, Portugal, and was probably transporting
100,000 gold Portuguese coins for merchants, according to Odyssey's
research. The ship had sailed there to help rescue a Mediterranean
convoy blockaded by the French in the River Tagus at Lisbon. The
company was searching for other valuable shipwrecks in the English
Channel when it came across the Victory. The sailing ship was
separated from its fleet and sank in the English Channel on October 4,
1744, with at least 900 men on board. It was the largest and, with 110
brass cannons, the most heavily armed vessel of its day.Mr Stemm
wouldn't say exactly where the ship was found for fear of attracting
plunderers. 'We found this more than 50 miles from where anybody
would have thought it went down,' he said. Federal court records
filed by Odyssey in Tampa seeking the exclusive salvage rights said the
site is 25 miles to 40 miles from the English coast, outside of its
territorial waters.A Ministry of Defence spokesman said the
government was aware of Odyssey's claim to have found the Victory.'Assuming
the wreck is indeed that of a British warship, her remains are
sovereign immune,' he said.



This photo from Odyssey Marine Exploration shows
a bronze cannon on the shipwreck site of HMS Victory bearing the royal
crest of King George I



The Odyssey Explorer's eight-ton remotely
operated underwater vehicle. The company is in discussions with the
British Government about collaborating on the find'This means
that no intrusive action may be taken without the express consent of the
United Kingdom.'He would not say whether the government had
begun talks with Odyssey over the future of the find.Newspapers
of the day and other historical records analyzed by the company
indicated that the Victory sank off the Channel Island of Alderney near
Cherbourg, France. A 1991 British postage stamp depicts the
Victory crashing on the rocks there. Pieces of the ship had washed up in
various places, but its final resting place remained a mystery.The
belief that the Victory had crashed onto the rocks had marred an
otherwise exemplary service record of the ship's commander, Sir John
Balchin, and a lighthouse keeper on Alderney was prosecuted for failing
to keep the light on.



The HMS Victory commanded by Admiral Nelson,
below, at Trafalgar. Remains of its predecessor have been found in the
English Channel Odyssey believes the discovery exonerates
both men. 'As far as the family is concerned, it is an
astonishing revelation,' said Robert Balchin, a 66-year-old British
university administrator and direct descendant of the commander. 'It's
as if he's sort of come alive again. When I went to see this
extraordinary find of the cannon with the coat of arms of the king on
the side, it was really a wonderful feeling to know that Sir John
Balchin saw that every day, and it brought a very special communion with
the past.' The wreck site is roughly 70ft by 200ft and littered
with other debris, Odyssey said. Its research ship, Odyssey Explorer, is
equipped with a remote underwater robot capable of carefully removing
the smallest of items from the bottom and shooting high-resolution
photos and video. The company's work on the Victory is the
subject of an upcoming Discovery Channel TV show. Odyssey, a
publicly traded corporation, made headlines two years ago when it
announced that it had raised 17 tons of silver coins from an Atlantic
Ocean shipwreck. The company later said it believed the wreck to
be the Spanish galleon Nuestra Senora de las Mercedes y las Animas,
which sank off Portugal in 1804.
Shortly
afterward, the Spanish government sued Odyssey in federal court in
Tampa to claim the treasure, arguing that the shipwreck was never
abandoned by Spain. The case is pending. Some in the Spanish
government have called the company 21st century pirates, and twice in
the months after the 2007 announcement, ships from Spain's Civil Guard
seized Odyssey ships off the Spanish coast. Both ships and their crews
were released within a week. The company's relationship with the
British government has been more cordial. Odyssey had already
negotiated an agreement with British officials regarding the search for
the HMS Sussex, which sank in the western Mediterranean in 1694 with
gold coins aboard.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1133983/The-1billion-shipwreck-Centuries-sank-Channel-race-raise-Victorys-gold.html#ixzz0uEWSTYdf



$ 1billion batık:
Yüzyıllar onu Kanal yarış battı sonra Zafer altın yükseltmek için
geçerli


Daily Mail Reporter 11:41
de 3 Şubat 2009 Son güncelleme tarihi ile


* Yorumlar (Cool

Benim Hikayeler Ekle *


Kraliyet Donanması'nın
filosunun 1744 yılında fırtınalı bir gece star On İngiliz Channel
derinliklerine, onunla altın dolardan fazla 1billion değerinde battı.


Gemi HMS Victory, aynı
adı taşıyan Nelson güçlü savaş gemisinin hemen önceki edildi.


Batık, 1100 gemiyle
birlikte gitmiş bir mezar, geçen yıl altın ve geminin paha biçilmez
bronz top olmalıdır kimin üzerine çıkan anlaşmazlık tetikleyen
keşfedilmiştir. Amerikalı bir kurtarma
şirketi Mayıs ayında uluslararası sularda gemi bulundu.


Ama kurallar egemen savaş
gemilerinin ilişkin nedeniyle, Hükümet doğru kazı ve bahis eserler
gemide bulunan bir talep kontrol etmek için vardır.

hms zafer


Zafer Bu görüntü batık
bulunan insanlar tarafından yaratıldı. Araştırma bir tahmin £
90million değer geldiğinde aşağı indi altın taşıyordu gösterir


Horatio Nelson


Lemuel Francis Abbott
(1760-1802) tarafından Amiral Nelson portresi


Geminin Florida merkezli
şirket Odyssey Marine Exploration tarafından kalıntıları bulunmuştur. kurucularından Greg
Stemm, onlar İngiliz hükümeti ile proje üzerinde işbirliği üzerinde
müzakere söyledi Its.


'Bu büyük bir, tarihin
sırf biri,' Bay Stemm dedi. 'Çok nadiren böyle bir
asırlık gizemi çözmeye yok.'


O da 31 pirinç topları da
dahil olmak üzere enkaz parçaları onlara 175ft HMS Victory olarak
belirlemek için yardımcı olduğunu belirtti.


Gemi Lizbon, Portekiz, ve
dönen muhtemelen 100.000 altın tüccarlar için Portekizce sikkeler
taşıyordu, Odyssey araştırma göre. bir Akdeniz konvoyu Nehri
Tagus yılında Lizbon'da Fransızlar tarafından abluka kurtarmaya yardım
etmek için yola çıktı gemi vardı.


Şirket İngiliz Channel
diğer değerli batık için zaman Zafer rastladım aradı.


Yelkenli gemi filosunu
ayrıldı ve İngiliz Kanal 4 Ekim 1744 tarihinde battı, gemide en az 900
erkeklerle. O büyük oldu ve 110
pirinç toplar, onun günün en ağır silahlarla gemi ile.


Bay Stemm tam olarak
nerede gemi yağmacılardan çekme korkusuyla bulundu söyleyemem.


Biz herkes onu aşağı indi
aklına gelirdi yerden bu fazla 50 mil bulundu, "dedi.


Federal mahkeme
kayıtlarının Tampa Odyssey münhasır kurtarma haklarını arayan site 40
mil 25 mil İngilizce kıyıdan, kendi karasuları dışında olduğunu söyledi
açtı.


Bir Savunma Bakanlığı
sözcüsü, hükümetin Odyssey iddiasını farkında Zafer bulduk olduğunu
söyledi.


'Batık varsayarsak
gerçekten bir İngiliz savaş gemisi, onun egemen etkilenmez kalır, "dedi.

top


Odyssey dan Bu fotoğraf
Marine Exploration HMS Victory batığı site King George I kraliyet kret
taşıyan bir bronz top gösterir


Odyssey Explorer


Odyssey Explorer'ın sekiz
ton uzaktan sualtı araç işletilmektedir. Şirket bulmak üzerinde
işbirliği ile ilgili İngiliz Hükümeti ile görüşmelerde bulunuyor


'Bu hiçbir müdahaleci
eylem İngiltere açık rızası olmadan alınması anlamına gelir.'


Başbakan, hükümetin
bulmak geleceği üzerinde Odyssey ile görüşmelerin başladığını
söyleyemem.


gün ve diğer tarihi
kayıtlar firma tarafından analiz edilen Gazeteler ki Zafer Cherbourg,
Fransa yakınındaki Kanal Adası Alderney açıklarında batan göstermiştir.


A 1991 İngiliz posta pulu
Zafer kayalar üzerine orada çöküyor gösteriyor. Adet gemi çeşitli
yerlerde, ama yıkanmış vardı son dinlenme yeri bir sır olarak kaldı.


Inancı Zafer vardı
kayaların üzerine gemi komutanı bir başka örnek hizmet rekor gölgelenmiş
oldu çöktü, Sir John Balchin ve Alderney bir fener bekçisinin üzerine
ışık tutmak yapmadığı için dava edildi.

HMS zafer


HMS Victory Amiral
Nelson, aşağıda tarafından Trafalgar olarak emretti. selefinin Remains İngiliz
Channel bulunmuştur


Odyssey keşif hem erkek
hem de exonerates inanıyor.


'Bildiğim kadarıyla aile
söz konusu olduğunda, bu şaşırtıcı bir vahiy olduğunu,' Robert Balchin,
66 yaşındaki İngiliz üniversite yönetici ve komutan doğrudan soyundan
dedi.


'Sanki hayatta bir daha
gelmek tür's. Ben bu olağanüstü tarafta
kralın arması ile topu bulmak görmeye gittim, gerçekten harika bir
duygu olduğunu Sir John Balchin her gün, ve bununla birlikte çok özel
bir birlik getirdi gördüm bilebilirdim ki geçmiş . '


Batık site kabaca 200ft
tarafından 70ft ve diğer enkaz dolmuştu olduğunu Odyssey söyledi. Bu araştırma gemisi,
Odyssey Explorer, uzak bir sualtı robotu dikkatle alttan öğelerin küçük
izale ve fotoğraf ve video yüksek çözünürlüklü çekim yeteneğine sahip.


Zafer üzerine şirketin
çalışma yaklaşan bir Discovery Channel TV show tabidir.


O zaman bunun bir Atlas
Okyanusu batık gümüş sikkelerin 17 ton kaldırdı duyurdu zaman Odyssey,
halka açık bir şirket, iki yıl önce manşetlere taşındı.


Şirket daha sonra batık
Nuestra Senora de las Mercedes y Animas, 1804 yılında Portekiz
açıklarında batan las İspanyol kalyon olduğuna inanılıyor "dedi.


Kısa bir süre sonra,
İspanyol hükümetinin Tampa federal mahkemede hazine iddia, yani batık
İspanya hiç bir zaman terk savunarak Odyssey dava açtı. Durumda bekliyor.


Bazı İspanyol hükümeti,
şirketin 21. yüzyılda korsanlar, ve ayda iki kez 2007 ilan sonra çağrıda
bulundular, İspanyol Sivil Koruma gemileri İspanyol kıyıları Odyssey
gemi ele geçirdi. Her iki gemi ve
mürettebatı bir hafta içinde serbest bırakıldı.


İngiliz hükümeti ile
şirketin ilişki daha samimi olmuştur.


Odyssey zaten İngiliz
yetkililer HMS Sussex, batı Akdeniz 1694 yılında altın gemiye ile battı
için arama ile ilgili bir anlaşma müzakere vardı.


Devamı:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1133983/The-1billion-shipwreck-Centuries-sank-Channel-race-raise-Victorys-gold.html
# ixzz0uEWSTYdf









































http://gizlihazineler.turkforumpro.com

CANTAR




http://gizlihazineler.turkforumpro.com

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz