GİZLİHAZİNELER DEFİNECİLER AKADEMİSİ
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

En son konular
» Koltuk Taşı
Cuma Eyl. 01, 2017 11:19 pm tarafından horosanlı

» Scorpion gpr
Ptsi Ağus. 28, 2017 8:17 am tarafından ramses28

» 2013 -OCAK AYI İŞTİMASI YAPALIM Bİ GARDAŞLARDAN KİMLER VAR.
Çarş. Tem. 06, 2016 10:29 am tarafından korasoglu

» 14-mart-2015
C.tesi Mart 14, 2015 8:32 am tarafından BORAN38

» KARE-DİKDÖRTGEN OYMALAR ve ÇÖZÜM UYĞULAMALARI
Ptsi Eyl. 29, 2014 5:08 am tarafından kılıç3838

» sümbül...
Salı Eyl. 02, 2014 12:36 pm tarafından Battal Ebrail

» taşın üçgen şeklinde delinmesi bir define işareti midir?
Çarş. Ara. 18, 2013 8:05 am tarafından 56476364528

» deneme
C.tesi Kas. 23, 2013 7:54 pm tarafından CANTAR

» buldugumuz bir taş
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:54 am tarafından cansu

» Eski rum evleri ve definesi
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:46 am tarafından cansu

Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 213 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 8:28 am tarihinde online oldu.
RSS akısı

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

ERKEK SAĞLIĞI İÇİN 25 MADDE

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 ERKEK SAĞLIĞI İÇİN 25 MADDE Bir Paz Tem. 11, 2010 11:33 am

Misafir


Misafir
Sağlık reçeteleriyle Amerika'yı kasıp kavuran Türk dokt Mehmet Öz, bu kez erkekler için bir sağlıklı yaşam reçetesi hazırladı...
İşte Öz'ün Men's Health dergisine verdiği 25 maddelik olmazsa olmazlar listesi...

1. Tuvalette işinizi bitirdikten sonra hemen sifonu çekmeyin. Çıkarttıklarınıza bakın.S şeklindeyse sorun yok fakat parça parça çıkmışsa bir sorun olabili
2- Sırt ağrınız varsa dinlenmeyin... Yatmak ya da uzanmak sırtınızdaki ağrıyı azaltmaz... O yüzden ağrı kesici alıp dik durmaya özen gösterin
3. Renkli sebze ve meyveler yalnızca güzel görünmez, aynı zamanda vücuda güç veren flavanoid ve karotenoid barındırır.
Her gün yemeye özen gösterin.
4. Yalnızca ağız sağlığı için değil, ağızda oluşan bakteriler kalp rahatsızlığı yarattığı için dişleri yalnızca düzenli olarak fırçalamak yetmez, diş ipi kullanmak da gereklidir.
5. İstediğiniz yer ve zamanda karnınızı şişirip derin nefes alın. Oksijen mutlu olmanızı sağlar.
6. Güzel kadınlarla beraber aynı odada olmanın haricinde yoga, tansiyonu engeller, kalp hızını yavaşlatır ve esnekliği arttırır.
7. Arkadaş çevresi oluşturun ve konuşup, dertlerinizi paylaşın.

9. Doktora gitmeden önce bütün rahatsızlıklarınızı, ailenizin hastalıklarını öğrenin ailenizin fertleriyle görüşün. Bunları bir kenara yazın ve doktora söyleyin çünkü ekstra bilgi tedavi sürecini değiştirebilir.
10. BİRA GÖBEĞİNE DİKKAT: Göbek, kalp krizi ve şeker hastalığına davetiye verir.
11. Kanseri ve kalp rahatsızlığını engelleyen polyphenollar içeren yeşil çay sürüldüğü takdirde kepeğe de iyi geliyor.

12. TERLEYİN: Terlemek tansiyonu azaltırken iyi hissetmenizi sağlar.
13. Parayı takip etmek stres yarattığı için bir miktar parayı bankaya koyup güvende hissedin.
14. SEKS YAPIN: 50 yaşındaki bir erkeğin yılda 700 kez seks yapması genç görünmesini ve stres atmasını sağlar.
15. Tansiyonunuzun, kolestrolünüzün ve kan şekerinizin sınırlarını bilin.
16. YARIM SAAT KALORİ YAKMAK İÇİN AYIRIN: Haftada iki kere yarım saat ağırlık kaldırmak tonlarca kalori yakmanızı sağlar
17. FINDIK YİYİN: Sağlıklı protein ve yağları barındıran fındık omega-3 yağlarına sahiptir. Yemekten yarım saat kadar önce yarım avuç yemek iştahınız için olumludur.
18. TESTİSLERİNİZİ KONTROL EDİN: Testis kanserini önceden teşhis için ayda bir kontrol edin. Her bir testis yumuşak, düzgün olmalı ve biri diğerinden daha aşağıda durmalı.

19. DANS EDİN: Dans etmek yalnızca fiziğinizi çalıştırmaz, karmaşık hareketleri barındıran bir dans türü beyninizi de çalıştırır.
20. İKTİDARSIZLIĞIN İLACI: Günde en az 200 kalori yakan erkeklerde iktidarsızlık daha az görülür. İktidarsızlık kalp kriziyle aynı nedenle ortaya çıkar, tıkanmış damar.
21. YEMEK YAPIN: Yemek yaparak yalnızca tasarruf etmezsiniz, ne yediğinize de dikkat etmiş olursunuz.

22. GÜNEŞE ÇIKIN: Modern hayatta güneşe çıkamadığımız için D vitamini eksikliği çekiliyor. Üretilen haplar sayesinde alınan D vitamini, kalp, şeker hastalığı ve kanserle mücadele eder.
23. KAHKAHAYLA GÜLÜN: Gülmek yalnızca stresi, tansiyonu azaltıp, sosyal ilişkileri güçlendirmekle kalmaz, bağışıklık sistemini kuvvetlendirir.
24. KAHVALTIDA LİFLİ BESİN TÜKETİN: Kahvaltıda lifli besinler tüketmek öğleden sonra geç acıkmanızı sağlar
25. UYKUNUZU ALIN: 7 saatlik bir uyku uzun yaşam için önemlidir. Sağlıklı bir uyku stresi azaltır, hafızayı kuvvetlendirir.

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz