GİZLİHAZİNELER DEFİNECİLER AKADEMİSİ
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

En son konular
» 2013 -OCAK AYI İŞTİMASI YAPALIM Bİ GARDAŞLARDAN KİMLER VAR.
Çarş. Tem. 06, 2016 10:29 am tarafından korasoglu

» 14-mart-2015
C.tesi Mart 14, 2015 8:32 am tarafından BORAN38

» KARE-DİKDÖRTGEN OYMALAR ve ÇÖZÜM UYĞULAMALARI
Ptsi Eyl. 29, 2014 5:08 am tarafından kılıç3838

» sümbül...
Salı Eyl. 02, 2014 12:36 pm tarafından Battal Ebrail

» taşın üçgen şeklinde delinmesi bir define işareti midir?
Çarş. Ara. 18, 2013 8:05 am tarafından 56476364528

» deneme
C.tesi Kas. 23, 2013 7:54 pm tarafından CANTAR

» buldugumuz bir taş
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:54 am tarafından cansu

» Eski rum evleri ve definesi
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:46 am tarafından cansu

» kaya işaretler
Cuma Eyl. 06, 2013 10:30 am tarafından kurt ini

» taştan daire ve dörtgen
C.tesi Haz. 29, 2013 12:38 am tarafından yousef

Kimler hatta?
Toplam 9 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 9 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 114 kişi Cuma Nis. 24, 2015 10:17 am tarihinde online oldu.
RSS akısı

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

The Lesser Key of Solomon

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 The Lesser Key of Solomon Bir Cuma Ara. 10, 2010 9:16 pm

CANTAR




This edition of the Lesser Key of Solomon is based on manuscripts fromthe British Museum, edited by two prominent occultists.Although Mathers took lead on the body of the text,Crowley's literary fingerprints are all over this book, such asthe polite sniping at A.E. Waite,the Preliminary Invocation,and the essay The Initiated Interpretation of Ceremonial Magic,which is classic Crowley.This is a considerably cleaned up and modernized versionof the Lesser Key, which is obviously intended to be usedas a working document for seriousmagicians, rather than a rigorous transcription of the source manuscripts.However, the information presented here dovetails with the otherGoetic grimoires and this version is considered one ofthe best of this literature.NOTE: click on the eye icons ()to view the illustrations.

Süleyman'ın Lesser Key Bu baskı British Museum, iki tanınmış okültistlerin tarafından düzenlenmiş gelen el yazmaları dayanmaktadır. Mathers metin vücut üzerinde yol aldı rağmen Crowley edebi parmak izi AE Waite, Ön Invocation de kibar Sniping ve kompozisyon klasik Crowley olduğu Tören Magic başlatılan yorumlanması gibi, bu kitabın her yerinde vardır.

Bu açıkça kaynak yazmaların titiz bir transkripsiyon yerine, ciddi büyücüler için bir çalışma belgesi olarak kullanılmak üzere tasarlanmıştır Lesser Key, bir ölçüde temizlenir ve modernize edilmiş versiyonu. Ancak, burada sunulan bilgilerin ve diğer Goetic grimoire ile dovetails bu sürümü, bu edebiyatın en iyilerinden biri olarak kabul edilir.

NOT: Göz tıklayın resimler görmek için) (simgeler.




History

It appeared in the 17th century, but much was taken from texts of the 16th century, including the Pseudomonarchia Daemonum, by Johann Weyer, and late-medieval grimoires. It is likely that books by Jewish kabbalists and Muslim mystics were also inspirations. Some of the material in the first section, concerning the summoning of demons, dates to the 14th century or earlier.The book claims that it was originally written by King Solomon, although this is certainly incorrect. The titles of nobility (such as the French Marquis or Germanic Earl) assigned to the demons were not in use in his time, nor were the prayers to Jesus and the Christian Trinity included in the text (Solomon's birth predated Jesus Christ's birth by more than 900 years).The Lesser Key of Solomon contains detailed descriptions of spirits and the conjurations needed to evoke and oblige them to do the will of the conjurer (referred to as the "exorcist"). It details the protective signs and rituals to be performed, the actions necessary to prevent the spirits from gaining control, the preparations prior to the invocations, and instructions on how to make the necessary instruments for the execution of these rituals.The several original copies extant vary considerably in detail and in the spellings of the spirits' names. Contemporary editions are widely available in print and on the Internet.The Goetia: The Lesser Key of Solomon the King (Clavicula Salomonis Regis) is a 1904 translation of the text by Samuel Mathers. It is essentially a manual that purports to give instructions for summoning 72 different spirits.
Geçmişi

Ancak, 17. yüzyılda ortaya çıkan çok Johann Weyer tarafından Pseudomonarchia Daemonum, ve geç-ortaçağ grimoire dahil olmak üzere 16. yüzyılın metinler alınmıştır. O Yahudi Kabalist ve Müslüman mistikler tarafından kitaplar da ilham olduğu muhtemeldir. şeytanların çağırma ile ilgili ilk bölümünde materyalin bir kısmı, 14. yüzyılda veya daha önceki bir tarih.

Bu kesinlikle yanlış olmasına rağmen kitap, özgün Kral Süleyman tarafından yazıldığı iddia ediyor. , Kendi döneminde kullanılan (Fransız Marquis veya Germen Earl gibi) asalet başlıkları iblisleri atanmış değildi ne de İsa ve Hıristiyan Trinity için dualar edildi Süleyman'ın doğum fazla tarafından İsa'nın doğum predated (metin dahil 900 yıl).

Süleyman Küçük Anahtar ruhları ve uyandırmak ve onları sihirbaz ("şeytan" olarak anılacaktır) iradesine yapmak zorunlu ihtiyaç conjurations ayrıntılı açıklamalar içerir. Bu ayrıntılar koruyucu işaret ve ritüeller eylemleri kontrol kazanıyor ruhları önlemek için gerekli, çağrılardan önce hazırlıkları ve talimatlar bu ritüeller yürütülmesi için gerekli araçları nasıl yapılacağı hakkında, yapılacak.

Birkaç orijinal nüsha kaybolmamış ayrıntılı olarak ve ruhları 'isminin yazılışının önemli ölçüde değişir. Çağdaş sürümleri yaygın basılı olarak ve İnternet üzerinde bulunmaktadır.

Goetia: Süleyman Küçük Anahtar King (klavikula Salomonis Regis) Samuel Mathers ile bir metin 1904 çevrilmiştir. Aslında 72 farklı ruh çağırma için talimatlar vermesi iddia bir el kitabıdır.

Ars Goetia

Further information: Goetia

The circle and triangle, used in the evocation of the seventy-two spirits of the Goetia. The magician would stand within the circle and the spirit was believed to appear within the triangle.


The first section, called Ars Goetia, contains descriptions of the seventy-two demons that Solomon is said to have evoked and confined in a brass vessel sealed by magic symbols, and that he obliged to work for him. It gives instructions on constructing a similar brass vessel, and using the proper magic formulae to safely call up those demons.It deals with the evocation of all classes of spirits, evil, indifferent and good; its opening Rites are those of Paimon, Orias, Astaroth and the whole cohort of Infernus. The second part, or Theurgia Goëtia, deals with the spirits of the cardinal points and their inferiors. These are mixed natures, some good and some evil.[1]The Ars Goetia assigns a rank and a title of nobility to each member of the infernal hierarchy, and gives the demons' "signs they have to pay allegiance to", or seals. The lists of entities in the Ars Goetia correspond (to high but varying degree, often according to edition) with those in Johann Weyer's Pseudomonarchia Daemonum, an appendix appearing in later editions of his De Praestigiis Daemonum, of 1563.A revised English edition of the Ars Goetia was published in 1904 by magician Aleister Crowley, as The Book of the Goetia of Solomon the King. It serves as a key component of his popular and highly influential system of magick.[edit] The 72 Demons

Further information: List of demons in the Ars Goetia
The demons' names (given below) are taken from the Ars Goetia, which differs in terms of number and ranking from the Pseudomonarchia Daemonum of Weyer. As a result of multiple translations, there are multiple spellings for some of the names, which are given in the articles concerning them.
Buer, the 10th spirit, who teaches "Moral and Natural Philosophy" (from a 1995 Mathers edition. Illustration by Louis Breton from Dictionnaire Infernal).


1. King Bael
2. Duke Agares
3. Prince Vassago
4. Marquis Samigina
5. President Marbas
6. Duke Valefor
7. Marquis Amon
8. Duke Barbatos
9. King Paimon
10. President Buer
11. Duke Gusion
12. Prince Sitri
13. King Beleth
14. Marquis Leraje
15. Duke Eligos
16. Duke Zepar
17. Count/President Botis
18. Duke Bathin
19. Duke Sallos
20. King Purson
21. Count/President Marax
22. Count/Prince Ipos
23. Duke Aim
24. Marquis Naberius
25. Count/President Glasya-Labolas
26. Duke Buné
27. Marquis/Count Ronové
28. Duke Berith
29. Duke Astaroth
30. Marquis Forneus
31. President Foras
32. King Asmoday
33. Prince/President Gäap
34. Count Furfur
35. Marquis Marchosias
36. Prince Stolas
37. Marquis Phenex
38. Count Halphas
39. President Malphas
40. Count Räum
41. Duke Focalor
42. Duke Vepar
43. Marquis Sabnock
44. Marquis Shax
45. King/Count Viné
46. Count Bifrons
47. Duke Vual
48. President Häagenti
49. Duke Crocell
50. Knight Furcas
51. King Balam
52. Duke Alloces
53. President Caim
54. Duke/Count Murmur
55. Prince Orobas
56. Duke Gremory
57. President Ose
58. President Amy
59. Marquis Orias
60. Duke Vapula
61. King/President Zagan
62. President Valac
63. Marquis Andras
64. Duke Haures
65. Marquis Andrealphus
66. Marquis Cimeies
67. Duke Amdusias
68. King Belial
69. Marquis Decarabia
70. Prince Seere
71. Duke Dantalion
72. Count Andromalius
Ars Theurgia Goetia

The Ars Theurgia Goetia ("the art of goetic theurgy") is the second section of The Lesser Key of Solomon. It explains the names, characteristics and seals of the 31 aerial spirits (called chiefs, emperors, kings and princes) that King Solomon invoked and confined. It also explains the protections against them, the names of their servant spirits, the conjurations to invoke them, and their nature, that is both good and evil. The spirits in this section and the next, Ars Paulina, correspond to the names given in Steganographia of Trithemius.Their sole objective is to discover and show hidden things, the secrets of any person, and obtain, carry and do anything asked to them meanwhile they are contained in any of the four elements (Earth, Fire, Air and Water). These spirits are given in a complex order in the book, and some of them have spelling variations according to the different editions.Ars Paulina

The Ars Paulina (The Art of Paul) is the third part of The Lesser Key of Solomon. According to the legend, this art was discovered by the Apostle Paul, but in the book is mentioned as the Pauline Art of King Solomon. The Ars Paulina was already known since the Middle Ages. It is divided in two chapters in this book.The first chapter refers on how to deal with the angels of the several hours of the day (meaning day and night), to their seals, their nature, their servants (called Dukes), the relation of these angels with the seven planets known at that time, the proper astrological aspects to invoke them, their names (in a couple of cases coinciding with two of the seventy-two demons mentioned in the Ars Goetia), the conjuration and the invocation to call them, the Table [sic] of practice.The second chapter concerns the angels that rule over the zodiacal signs and each degree of every sign, their relation with the four elements, Fire, Earth, Water and Air, their names, and their seals. These are called here the angels of men, because all persons are born under a zodiacal sign, with the Sun at a specific degree of it.[edit] Ars Almadel

The Ars Almadel (The Art of the Almadel) is the fourth part of The Lesser Key of Solomon. It tells how to make the almadel, which is a wax tablet with protective symbols drawn on it. On it are placed four candles. This chapter has the instructions concerning the colours, materials and rituals necessary for the construction of the almadel and the candles.The Ars Almadel also tells about the angels that are to be invoked, and explains that only reasonable and just things that are needed must be asked to them, and how the conjuration has to be made. It also mentions twelve princes ruling with them. The dates and astrological aspects that have to be considered most convenient to invoke the angels are detailed but briefly.The author asserts to have experimented with what is explained in this chapter.Ars Notoria

The Ars Notoria (The Notable Art) is the fifth and last part of The Lesser Key of Solomon. It was a grimoire known since the Middle Ages. The book asserts that this art was revealed by the Creator to King Solomon by means of an angel.It contains a collection of prayers (some of them divided in several parts) mixed with kabbalistic and magical words in several languages (i.e. Hebrew, Greek, etc.), how the prayers must be said, and the relation that these rituals have to the understanding of all sciences. It mentions the aspects of the Moon in relation with the prayers. It also says that the prayers act as an invocation to God's angels. According to the book, the correct spelling of the prayers gives the knowledge of the science related to each one and also a good memory, stability of mind, and eloquence. This chapter presents the precepts that have to be observed to obtain a good result.Finally, it tells how King Solomon received the revelation from the angel.
Ars Goetia
Daha fazla bilgi: Goetia
Daire ve üçgen, Goetia olan yetmiş iki ruhların ruh çağırma kullanılır. Büyücü ve daire içinde savunabilecek ruh üçgeni içerisinde görünür inanılırdı.

Birinci bölümde, Ars Goetia denilen Süleyman uyarılmış olması ve sihirli semboller tarafından mühürlenmiş bir pirinç gemi sınırlı dedi olduğunu ve onun için çalışmak zorunda olduğunu yetmiş iki şeytanlar açıklamaları içerir. Bu, benzer bir pirinç gemi inşa ve güvenli bir şekilde bu iblisleri çağırmak için uygun sihirli formüller kullanma hakkında yönergeler sağlar.

O ruhlar, kayıtsız kötü ve iyi tüm sınıfların ruh çağırma ile ilgilidir; açılış Rites Paimon, Orias, Astaroth ve Infernus tüm kohort aittir. İkinci bölümde, ya da Theurgia Goëtia, kardinal noktaları ve bunların ikinci sınıf ruhları ile ilgilenir. Bu karma doğa, bazı ve bazı kötü iyidir. [1]

Ars Goetia, bir rütbe ve cehennemi hiyerarşide her üyesine asalet bir başlık atar ve şeytanlar 'verir, ya da mühür "işaretleri onlar biat ödemek zorunda." Ars Goetia içinde kurumların listeleri, Johann Weyer's Pseudomonarchia Daemonum olanlar ile (genellikle baskı göre, yüksek ama değişen derecede) 1563 onun De Praestigiis Daemonum, daha sonraki sürümlerinde görünen bir ek gelir.

Ars Goetia bir revize İngilizce baskısı Kral Süleyman'ın Goetia Kitabı olarak, büyücü Aleister Crowley tarafından 1904 yılında yayımlanmıştır. Bu büyü yaptığı ve son derece etkili popüler sisteminin önemli bir bileşeni olarak hizmet vermektedir.
72 Demons [değiştir]
Daha fazla bilgi: Ars Goetia içinde şeytanlar Listesi

Iblisleri isimleri (aşağıda verilmiştir) Weyer ve Pseudomonarchia Daemonum gelen sayı ve sıralama açısından farklılık Ars Goetia, alınır. Birden çeviriler sonucunda, onlara ilişkin makaleler yer almaktadır adlarını, bazıları için çoklu yazım vardır.
(A 1995 Mathers baskısından. Illustration Dictionnaire Infernal Louis Breton tarafından) "Moral ve Doğa Felsefesi" öğretir Buer, 10 ruhu,.

1. Kral Bael
2. Dük Agares
3. Prens Vassago
4. Marquis Samigina
5. Başkan Marbas
6. Dük Valefor
7. Marquis Amon
8. Dük Barbatos
9. Kral Paimon
10. Başkan Buer
11. Dük Gusion
12. Prens Sitri
13. Kral Beleth
14. Marquis Leraje
15. Dük Eligos
16. Dük Zepar
17. Sayısı / Başkan Botis
18. Dük Bathin
19. Dük Sallos
20. Kral Purson
21. Sayısı / Başkan Marax
22. Sayısı / Prince Ipos
23. Dük Amaç
24. Marquis Naberius


25. Sayısı / Başkan Glasya-Labolas
26. Dük Bune
27. Marquis / Count Ronové
28. Dük Berith
29. Dük Astaroth
30. Marquis Forneus
31. Başkan Foras
32. Kral Asmoday
33. Prens / Başkan GAAP
34. Sayımı furfur
35. Marquis Marchosias
36. Prens Stolas
37. Marquis Phenex
38. Sayımı Halphas
39. Başkan Malphas
40. Sayımı Raum
41. Dük Focalor
42. Dük Vepar
43. Marquis Sabnock
44. Marquis Shax
45. Kral / Count Vine
46. Sayımı Bifrons
47. Dük Vual
48. Başkan Häagenti


49. Dük Crocell
50. Knight Furcas
51. Kral Balam
52. Dük Alloces
53. Başkan Caim
54. Dük / Count Murmur
55. Prens Orobas
56. Dük Gremory
57. Başkan OSE
58. Başkan Amy
59. Marquis Orias
60. Dük Vapula
61. Kral / Başkan Zagan
62. Başkan Valac
63. Marquis Andras
64. Dük Haures
65. Marquis Andrealphus
66. Marquis Cimeies
67. Dük Amdusias
68. Kral Belial
69. Marquis Decarabia
70. Prens Seere
71. Dük Dantalion
72. Sayımı Andromalius
Ars Theurgia Goetia [değiştir]

Ars Theurgia Goetia ("goetic Teürjinin sanat") Süleyman Küçük Anahtar ikinci bölümüdür. Bu isimleri, özellikleri ve 31 hava ruhları mühürler (denilen şefleri, imparatorlar, krallar ve prensler) King Solomon çağrılır ve sınırlı açıklar. Aynı zamanda hem iyi hem de kötü doğaları, ve onların hizmetkarı ruhların isimleri, conjurations onları çağırmak için, onlara karşı korunma tedbirleri açıklar. Bu bölümde ve sonraki, Ars Paulina, içinde ruhları Trithemius of Steganographia verilen isimler karşılık gelir.

Onların tek amacı bir şey onlar dört unsur (Toprak, Ateş, Hava ve Su) herhangi içerdiği arada onlara sordu keşfetmek ve gizli şeyler, herhangi bir kişinin sırlarını göstermek ve almak, taşımak ve yapmaktır. Bu ruhlar kitapta karmaşık bir sırayla verilmiştir, ve bazıları farklı sürümlerine göre farklılıklar yazım var.
Ars Paulina [değiştir]

Ars Paulina (Paul Sanatı) Süleyman Küçük Anahtar üçüncü parçasıdır. Efsaneye göre, bu sanat, ancak Havari Pavlus tarafından keşfedildi kitabında Kral Süleyman'ın Pauline Sanat olarak geçer. Ars Paulina zaten Ortaçağ'dan beri biliniyordu. Bu kitap iki bölümden oluşmaktadır.

İlk bölümde kendi mühürler, doğaları, kendi memurları (Dukes denir) de bilinen yedi gezegen ile bu meleklerin ilişkisi, gün (yani gece ve gündüz) ve birkaç saat melekler nasıl başa çıkılacağı da ifade eder zaman ki, doğru astrolojik açıdan onları çağırmak için, isimlerini (vakaların birkaç Ars Goetia bahsedilen yetmiş iki şeytanların iki rastlayan), ruh çağırma ve dua onları aramak için, Tablo [sic] bir uygulama.

İkinci bölümde melekler endişeleri olduğunu zodyak işaretleri üzerinde kural ve her oturum, dört unsur, Ateş, Toprak, Su ve Hava, isimlerini ve bunların mühürler ile ilişkisi her derece. tüm kişilerin o belirli bir derecede Güneş ile bir Zodyak işaret altında doğan, çünkü bu, burada erkeklerin melekler denir.
Ars Almadel [değiştir]

Ars Almadel (Almadel of Art) Süleyman Küçük Anahtar dördüncü parçasıdır. O nasıl çizilmiş koruyucu semboller ile bir balmumu tablet almadel yapmak için söyler. dört mum konur günü. Bu bölümde renkler, malzemeler ve ritüeller almadel ve mum yapımı için gerekli ilişkin talimatlar bulunur.

Ars Almadel da çağrılacak olan melekler anlatıyor ve sadece gerekli olan sadece makul şeyler, onlara sorular olması gerektiğini ve nasıl ruh çağırma yapılmalıdır açıklıyor. O da onlarla birlikte iktidar oniki prensler bahseder. Tarihler ve en melekler detaylı ama kısaca çağırmaya uygun olarak ele alınmalıdır astrolojik açıdan.

Yazar bu bölümde anlatılanlarla tecrübe var belirtmektedir.
Ars Notoria [değiştir]

Ars Notoria (Önemli Sanat) Süleyman Küçük Anahtar beşinci ve son parçasıdır. O Orta Çağlardan beri bilinen bir Grimoire oldu. Kitap bu sanatın bir melek vasıtasıyla King Solomon için Yaratıcı tarafından ortaya olduğunu iddia ediyor.

Bu ritüeller zorunda ilişkisi, (bazıları birkaç parçaya ayrılmış) birkaç dilde Kabalistik ve sihirli kelimeler (yani İbranice, Yunanca, vb) ile karıştırılarak, dualar söylenmesi gerekir nasıl namaz bir koleksiyonu içerir tüm bilimlerin anlayış. O dua ile ilgili olarak Ay'ın yönlerini bahseder. O da namaz Tanrı'nın melekleri için bir çağrı olarak hareket olduğunu söylüyor. Kitaba göre, namazı doğru yazım her biri ve aynı zamanda iyi bir hafıza, zihin istikrar ve belagat ile ilgili bilim bilgi verir. Bu bölümde iyi bir sonuç elde etmek için dikkat edilmesi gereken emirleri sunuyor.

Son olarak, Kral Süleyman'ın gelen melekten vahiy aldığını söyler.





The text dates to the Late Middle Ages or the Italian Renaissance. Many such grimoires attributed to King Solomon were written in this period, ultimately influenced by earlier (High Medieval) works of Jewish kabbalists and Arab alchemists, which in turn hark back to Greco-Roman magic of Late Antiquity.Several versions of the Key of Solomon exist, in various translations, and with minor or significant differences. The archetype was likely a Latin or Italian text dating to the 14th or 15th century.[1] Most extant manuscripts date to the late 16th, 17th or 18th centuries, but there is an early Greek manuscript, dating to the 15th century (Harleian MS. 5596) closely associated with the text. The Greek manuscript is referred to as The Magical Treatise of Solomon, and was published by Armand Delatte in Anecdota Atheniensia (Liége, 1927, pp. 397–445.) Its contents are very similar to the Clavicula, and it may in fact be the prototype on which the Italian or Latin text was based.An important Italian manuscript is Bodleian Library Michael MS 276. An early Latin text survives in printed form, dated to ca. 1600 (University of Wisconsin-Madison, Memorial Library, Special Collections). There is a number of later (17th century) Latin manuscripts. One of the oldest extant manuscripts (besides Harleian 5596) is a text in English translation, entitled The Clavicle of Solomon, revealed by Ptolomy the Grecian and dated to 1572. There are a number of French manuscripts, all dated to the 18th century, with the exception of one dated to 1641 (P1641, ed. Dumas, 1980).
a group of pentacles from the Hebrew manuscript (BL Oriental 14759, fol. 35a)


A Hebrew text survives in two versions, one kept at the British Library, on a parchment manuscript, separated in BL Oriental MSS 6360 and 14759. The BL manuscript was dated to the 16th century by its first editor Greenup (1912), but is now thought to be somewhat younger, dating to the 17th or 18th century.[2] The discovery of a second Hebrew text in the library of Samuel H. Gollancz was published by his son Hermann Gollancz in 1903, who also published a facsimile edition in 1914.[3] Gollancz' manuscript had been copied in Amsterdam, in Sephardic cursive script, and is less legible than the BL text. The Hebrew text is not considered the original. It is rather a late Jewish adaptation of a Latin or Italian Clavicula text. The BL manuscript is likely the archetype of the Hebrew translation, and Gollancz' manuscript a copy of the BL one.[2]An edition of the Latin manuscripts of the British Library was published by S. L. MacGregor Mathers in 1889. L. W. de Laurence in 1914 published "The Greater Key of Solomon", directly based on Mathers' edition, to which he made alterations in an attempt to advertise his mail-order business (for example by inserting instructions like "after burning one-half teaspoonful of Temple Incense" along with ordering information for the incense).
Metin Geç Ortaçağ ya da İtalyan Rönesans tarihlenmektedir. Böyle birçok grimoire Kral Süleyman'a atfedilen sonuçta Yahudi Kabalist ve Arap simyacılar önceki (Yüksek Ortaçağ) işleri, etkilenmiş, bu dönemde yazılmış olan geri Geç Antik Greko-Romen sihirli çevirmek hark içinde.

Süleyman'ın Anahtarı çeşitli versiyonları küçük ya da önemli farklılıklar çeşitli çevirileri, ve, var. Güzel örneği büyük olasılıkla 14 ya da 15. yüzyıla kadar uzanan bir Latin ya da İtalyan metin oldu. Geç 16, 17 veya 18. yüzyıllarda [1] En kaybolmamış el yazması tarih, ancak erken bir Yunan el yazması, 15. yüzyılda (MS Harleian kalma, var . 5.596) yakından metin ile ilişkili. Yunan el yazması ve Süleyman Magical tez olarak adlandırılır Anecdota Atheniensia yılında Armand Delatte tarafından yayımlanan (Liege, 1927, s. 397-445.) İçeriğinde çok klavikula benzer ve aslında olabilir prototip üzerinde İtalyan ya da Latince metin tabanlı oldu.

Önemli bir İtalyan el yazması Bodleian Kütüphanesi Michael MS 276 olduğunu. Erken bir Latince metin ca tarihli, basılı formda hayatta. 1600 (Wisconsin-Madison, Memorial Library Üniversitesi, Özel Koleksiyon). sonra (17. yüzyıl) Latin yazmaların bir sayı var. en eski günümüze kadar gelen el yazmalarının (Harleian 5596 dışında) biri, Süleyman Klavikula başlıklı İngilizce çeviri, bir metin Ptolomy Grek ve 1572 tarihli ortaya. 1641 tarihli biri dışında Fransız el yazmaları, 18. yüzyıla tarihlenen tüm bir dizi (P1641, ed. Dumas, 1980) bulunmaktadır.
İbranice el yazması (BL Oriental 14.759, fol. 35a) dan pentacles bir grup

Bir İbranice metin iki versiyonu hayatta, bir MSS 6360 ve 14759 Oryantal BL ayrılmış bir parşömen el yazması üzerine, British Library tutulur. BL el yazması, ama (1912) ilk editörü Greenup tarafından 16. yüzyıla tarihlenen ve şimdi biraz daha genç olduğu düşünülmektedir, 17. veya 18. yüzyıldan kalma. [2] Samuel kütüphanesinde ikinci bir İbranice metnin keşif H. Gollancz oğlu [3] Gollancz 'el yazması Sefarad cursive komut, Amsterdam kopyalanır olmuştu. ayrıca 1914 yılında bir tıpkıbasımda yayınlanan 1903 yılında Hermann Gollancz tarafından yayımlanan ve daha az BL metinden daha okunaklı. İbranice metin orijinal olarak kabul edilmez. Oldukça Latince veya İtalyanca klavikula metin geç bir Yahudi uyarlamasıdır. BL makale Gollancz 'el yazması BL biri. [2] bir kopyasını ve büyük olasılıkla İbranice çeviri en güzel olduğunu

British Library of Latin elyazması bir baskısı 1889 yılında SL MacGregor Mathers tarafından yayımlandı. "Solomon Büyük Key" yayınlandı 1914 yılında LW de Laurence, doğrudan hangi onun posta-sipariş iş ("gibi talimatlar ekleyerek örneğin tanıtımı amacıyla değişiklikler yapılmış, Mathers 'baskı dayalı sonra yanan bir çay kaşığı yarım tapınak Tütsü "boyunca tütsü için sipariş bilgileri ile).










Sigil for Agares, from Harl. 6483.

Sigil for Vasago, from Harl. 6483.

Magical circle and triangle, from Sloane 3648.

Hexagram to be worn as a Lamin, from the Hebrew manuscript ofthe Clavicula Salomonis, (Sepher Mafteah Shelomoh):, fol.38a.

Gollancz, fol. 38a.Or. 14759
Pentagram, from Harl. 6483.

The Magic Ring, from Sloane 2731.

Brass vessel, from Sloane 2731:

Sigil for Carmasiel, from Harl. 6483.

Sigils for some of Carmasiel's Dukes, from Harl. 6483.

The Seal of Solomon, from Harl. 6483.Seal of Solomon from the Magical Calendar.
Seal of Solomon, frontispiece from British Library manuscriptLans. 1203, LES VÉRITABLES CLAVICULES DE SALOMON,Traduites de l'Hebreux en langue Latine, Par le Rabin ABOGNAZAR.

Sigilla, nempe XII signorum zodiaci, from Paracelsus, Archidoxismagicae, Liber II.

Aries
Taurus
Gemini
Cancer
Leo
Virgo
Libra
Scorpio
Sagittarius
Capricorn
Aquarius
Pisces
The Almadel, from Gollancz, Sepher Maphteah Shelomoh,1914, fol 20b.

Note the drawing at the bottom showing how the candles are to beconstructed with feet to support the Almadel.
"Picture of the Almadel", from Or. MS. 6360:

First note of the art of grammar, from Sl. 1712, fol. 14v.

Second note of the art of grammar, from Sl. 1712, fol. 15r.

The fourth note of rhetoric and the note of geometry, fromSl. 1712, fol. 19r:

Second, third, and fourth notes of theology, from Sl. 1712.fol 21v.






_________________
Bende 1 Para Vardı.
Sendede 1 Para.
Paraları Değiştirdik.
Paramız Artmadı Senin 1 Paran,Benimde hala 1 Param Var.
Bende 1 Bilgi Vardı.
Sendede 1 Bilgi Bilgileri Değiştirdik.
Bak Şimdi Seninde 2 bilgin.
Benimde 2 bilgim oldu...

---***İŞTE BİZ BUNA PAYLAŞIM DİYORUZ***---

(HAYATA DAİR CEVAPLARI TAM ÖĞRENMİŞTİK Kİ SORULARI YENİ SORULARLA DEĞİŞTİRDİLER)...
http://gizlihazineler.turkforumpro.com

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz