GİZLİHAZİNELER DEFİNECİLER AKADEMİSİ
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

Similar topics
En son konular
» Koltuk Taşı
Cuma Eyl. 01, 2017 11:19 pm tarafından horosanlı

» Scorpion gpr
Ptsi Ağus. 28, 2017 8:17 am tarafından ramses28

» 2013 -OCAK AYI İŞTİMASI YAPALIM Bİ GARDAŞLARDAN KİMLER VAR.
Çarş. Tem. 06, 2016 10:29 am tarafından korasoglu

» 14-mart-2015
C.tesi Mart 14, 2015 8:32 am tarafından BORAN38

» KARE-DİKDÖRTGEN OYMALAR ve ÇÖZÜM UYĞULAMALARI
Ptsi Eyl. 29, 2014 5:08 am tarafından kılıç3838

» sümbül...
Salı Eyl. 02, 2014 12:36 pm tarafından Battal Ebrail

» taşın üçgen şeklinde delinmesi bir define işareti midir?
Çarş. Ara. 18, 2013 8:05 am tarafından 56476364528

» deneme
C.tesi Kas. 23, 2013 7:54 pm tarafından CANTAR

» buldugumuz bir taş
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:54 am tarafından cansu

» Eski rum evleri ve definesi
Ptsi Eyl. 09, 2013 3:46 am tarafından cansu

Kimler hatta?
Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 213 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 8:28 am tarihinde online oldu.
RSS akısı

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Uykusuzluk Çekenler Doğal Çözümler...

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 Uykusuzluk Çekenler Doğal Çözümler... Bir Cuma Ağus. 13, 2010 12:14 am

SİMBAD

avatar


Uykusuzluk problemi olanlar hiç ilaçlarla uğraşmadan doğal yollarla uykusuzluk problemlerine çözüm bulabilirler...

Bal: Soğuk algınlıklarında da, ıhlamurun içine karıştırarak içtiğimiz balın sebebi, vücudumuza getirdiği rehavetin uykuya dalmamıza yardımcı olmasıdır. Özellikle gripal hastalıklarda, mutlaka dinlenmenin şart olduğunu düşünürsek, balın ne derece yardımcı olduğu ortada. Bu yüzden uykusuzluk çektiğinizde, ılık bir bardak süte bal karıştırarak içiniz.


Patates:

Patatesin içinde bulunan triptofan, midedeki asit seviyesini düşürür. Az miktarda, fırında pişirdiğiniz patatesi, iyi bir gece uykusu çekmenize yardımcı olabilir. Etkisini artırmak için, sütle birlikte püre kıvamına getirip yiyebilirsiniz.

Kepek Ekmeği:
Kepek ekmeği, vücudunuzdaki insülinin serbest kalmasına yardımcı olur. İnsülin, serotonin ve triptofan ile birleştiğinde, uykunuzun gelmesini sağlayacaktır.


[b]Badem:[/b]
[b]Badem, triptofan ve kalsiyum içerir. Bir avuç yiyeceğiniz badem, size sağlıklı bir uyku çekmekte yardımcı olacaktır. Üstelik bademin kalbinize dost olduğunu da unutmayın![/b]


[b]Muz:[/b]
[b]Muzun içeriğinde magnezyum, serotonin ve melatonin bulunur. Neredeyse bir çeşit uyku hapı vazifesi gördüğünü söyleyebiliriz. Uykudan 2 saat önce yiyeceğiniz muz, kaslarınızı gevşeterek, rüyalar alemine yapacağınız yolculuğa yardımcı olacaktır.[/b]

[b]Papatya Çayı:[/b]
[b]Özellikle gergin ve endişeli olduğunuz dönemlerde uykusuzluk başa bela olur. Böyle zamanlarda, sakinleştirici özelliği olan papatya çayını içmek, uykuya dalmanızı kolaylaştıracaktır.[/b]



[b]Ilık Süt:[/b]
[b]Sütün içeriğinde bulunan triptofan, uykuya dalmanıza yardımcı olacaktır. Çocuklara yatmadan önce bir bardak ılık süt verilmesinin nedeni, daha rahat uyuyabilmeleri içindir.[/b]

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz